زبان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
مهـــــــندســی شــــیـمــی
به نام او که سرخ رویی ما به مدد لعل لب اوست ///
درباره وبلاگ


بنام خدا سلامی چو بوی خوش هیدروکربنهای آروماتیک برشما که قلبهایتان همچون فلزات قلیایی الکترون های وجودتان را سخاوتمندانه به ما بخشیدند و مستحکم ترین پیوندقلبی را ایجاد کردند ، ما از با شما بودن چیزی فراتر از استوکیومتری زندگی ومولاریته شادیها آموختیم امیدواریم محلول زندگی تان همواره شفاف و معادلات زندگی تان پیوسته موازنه شده و پیوند خانوادگی تان یونی ترین پیوندها و بختتان همواره به سفیدی سدیم کلرید و محلول زندگی تان از عشق و محبت فراسیرشده باشد با بیشترین درصد خلوص دوستتان داریم وبا بالاترین غلظت به شما خوشامد میگوئیم کاربر گرامی شما میتوانید مطالبی که دوست دارید در سایت ما منتشر شود را برای ما ارسال نمایید.به این ترتیب مطلب با نام شما پس از تایید در سایت ما به نمایش گذاشته خواهد شد
آخرين مطالب
نويسنده
شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, :: 18:10 :: نويسنده : پوریا جعفری
حصول موفقیت در هر مقوله ای در گام نخست، نیازمند شناخت اهداف و اولویت گذاری بر آن‌ها می‌باشد. گزینه آخر و تك تك شما داوطلبان عزیز كه در حال مطالعه این متن می‌باشید، یك هدف را دنبال می‌كنیم: موفقیت در پاسخگویی به سوالات درس زبان انگلیسی كنكور كارشناسی ارشد.

 

 

اما اطمینان در حركت بر مسیر موفقیت چگونه بدست می‌آید؟

 

گزینه آخر می گوید: اطمینان خاطر ؛ با بكارگیری ابزار مناسب ؛ جهت طی این مسیر حاصل خواهد شد. در واقع استفاده بهینه از وقت و صرف زمان برای فراگیری همه ی مراجع در قالب یک منبع با برقراری تعادل میان سرعت و جهت حركت، حداكثر بازده را در این مسیر برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

 
 
 

اگر شما داوطلب کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی هستید و به دنبال منبعی مناسب جهت مطالعه و کسب موفقیت در این رشته  هستید ، بهتر است بدانید :

 
 

حتی یک لحظه به عدم پاسخگویی ( به اصطلاح : سفید گذاشتن ) یک درس در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی فکر نکنید ، چرا که شما با سفید گذاشتن یک درس ( معمولا درس زبان ) درصد موفقیت خود را نزدیک به صفر خواهید رساند! چرا ؟؟ چون در کنکور ارشد؛ شما و سایر داوطلبین از هر درس نمرات متفاوتی کسب می کنید. از کل نمرات میانگین گرفته میشود ، نمره ی شما با میانگین مقایسه می شود و رتبه ای در آن درس به شما داده میشود. سپس کلیه ی رتبه های شما در دروس مختلف مقایسه و پس از اعمال ضریب هر درس رتبه ی نهایی شما منظور می شود. بنابراین کسب نمره ی بالا در دروسی که معمولا تعداد کمی از داوطلبین به سوالات آن پاسخ می دهند، میتواند مهمترین عامل موفقیت یک داوطلب باشد. پس از بررسی های فراوان * گزینه آخر *، معمولا پایین ترین میانگین در دروس کنکوری مهندسی شیمی ، مربوط به درس زبان است.


 

بدون شک مهمترین مسایلی که یک داوطلب کنکور ارشد مهندسی شیمی در پاسخگویی به سوالات درس زبان تخصصی باید به آنها توجه کند عبارتند از :

 
  • سوالات کنکورهای گذشته را مطالعه کند و به آنها مسلط شود، چراکه بارها و بارها مشاهده شده که سوالات درس زبان عینا تکرار شده اند.
  • درصورتی که میخواهید از بین کلیه کتاب های زبان تخصصی مهندسی شیمی یکی را انتخاب کنید، مابه شما کتاب * انتشارات سمت * را معرفی میکنیم.

 

 
 
 
 

می دانیم که در مقوله ی زبان تخصصی مهندسی شیمی در کنکور ارشد فقط بحث ریدینگ مطرح است و برای پاسخگویی به سوالات ریدینگ شما باید به چندین نکته توجه داشته باشید:

  • متن تخصصی که در کنکور کارشناسی ارشد مورد آزمون قرار می گیرد، یک متن عمومی است ( با لغات عمومی پیشرفته مثلا درحد لغات کتاب 504 واژه ) درقالب گرامر ساده، که تعدادی لغت کاملا تخصصی نیز با این متن ترکیب میشوند. 
  • تا جایی که میتوانید دایره لغت خود را بالا ببرید.
  • مطمئن شوید که کلیه ی لغات به حافظه ی بلند مدت شما سپرده شده اند، چرا که شما ( هنگام برگزاری آزمون ) نمی توانید و نباید برای به خاطرآوردن معنای لغتی وقت صرف کنید.
  • شما باید بتوانید لغات را در قالب جمله ترجمه کنید، که این مهارت خود بستگی به اطلاعات قبلی شما و یا تلاش شما از هم اکنون تا روز کنکور دارد.

 

 
 
 
 

* گزینه آخر * به عنوان مبتکر و تخصصی ترین مرجع تقویت درس زبان انگلیسی کنکور ارشد، در راستای کمک به شما عزیزان اقدام به طراحی نرم افزارهای هوشمندی برای بالا بردن آمادگی شما جهت پاسخگویی به سوالات درس زبان تخصصی مهندسی شیمی نموده است.

 

مجموعه ی گزینه آخر (زبان تخصصی مهندسی شیمی) شامل :

 

  • نرم افزار هوشمند گزینه آخر ( برای اطلاعات بیشتر  )
  • بانک لغت بسیار معتبر که جمع آوری آن توسط جمعی از فارغ التحصیلان رشته مهندسی شیمی با تحصیلات عالی دانشگاهی انجام شده است.
  • سری آموزش های تندخوانی گزینه آخر، که به شما اصول تقویت حافظه و چگونگی حفظ لغت را می آموزد.
  • کتابچه ی آموزش کامل پیشوندها و پسوندها که با آموزش پیشوندها و پسوندهای مهم، دایره لغت شما را چندین برابر میکند.

 

بانک لغت نرم افزار گزینه آخر مجموعه مهندسی شیمی شامل:

  • کلیه لغات کتاب " انگلیسی برای دانشجویان مهندسی شیمی" ( انتشارات سمت )
  • گلچینی از لغات مهم کتب زبان تخصصی مهندسی شیمی (انتشارات داخل) // 500 واژه مهم
  • واژگان ضروری مهندسی شیمی که در مجلات خارجی و کتاب های رفرنس زیاد به کار میروند // 150 واژه مهم
  • کلیه لغات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی در  سال های گذشته.

 

اکنون شما داوطلب عزیز میتوانید:

با صرف روزانه 20 دقیقه از وقت استراحت خود ظرف مدت 3 ماه، بر کلیه لغات درس زبان انگلیسی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی مسلط شوید و مطمئنا درصد قابل قبولی از این درس بسیار مهم کسب خواهید نمود. ضمنا اگر بیس (base) زبان شما درحد مبتدی است، حتما باید برای بالا بردن درک مطلب خود یک کتاب زبان تخصصی ( ترجیحا زبان تخصصی انتشارات سمت ) را مطالعه کنید.


در خاطرمان باشد که: یکی از بدترین راه های استفاده از وقت، آن است که کاری را که به هیچ وجه لازم نیست به بهترین وجه انجام دهیم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

P Ou Ria Jafari

Create Your Badge
مهندسی شیمی را در گوگل محبوب کنید

">

 

بهترين وبلاگ





تماس با ما
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است |طراحي : پوريا جعفري
?

تبادل لينک